Uppdaterad information!
korrigerad 2021-03-10 08:25 Vi har får inrapporterar om en central som läcker. Återkopplingen från det huset är, att dom väntade 1h från avstängning till avläsning/kontroll. Så för att försäkra sig om att den inte läcker så räcker det troligen inte att stänga av och läsa av om mätaren rör på sig. Mvh Håkan Nordh _________________________________________________________ Ursprungliga meddelande: Vi har fortfarande problem med att trycket i fjärrvärme systemet ökar då det fylls på. Det resulterar i att vi måste manuellt tömma ur övertrycket i fjärrvärme systemet i samfällighetens pannrum. Vi har inte heller fått inrapporterat status och att någon eventuellt har upptäckt fel i sin värmecentral. Därför vill vi nu be er om hjälp att rapportera in via Mail. Håkan Nordh hus 13 (webbansvarig sekreterare) Mail adress: hakan.nordh@outlook.com Skriv i ämnesföreträdare erat hus nummer, och sen information om ni har kontrollerat eran värmecentral. Ex ”Hus 13 har kontrollerat värmecentralen, utan anmärkning”. Eller ”Hus 13 har hittat fel i värmecentralen och reparation under åtgärd”